מעורב הופס ליום רביעי / מנחם לס

1.אל הורפורד ניפטר משיא שהוא לא אהב במיוחד

להלן מספר משחקי הפלייאוף ללא הגעה לשלב הסופי – שלב האליפות. "הכבוד" עובר עתה לפול מילסאפ

2. האם גארי פייטון ג'וניור יהיה מוכן למשחק הפתיחה ביום ה'?

בינתיים הוא "DAY-TO-DAY".

אני כמעט בטוח בטוח שהוא יעלה לשחק.

3. ג'ו לייקוב בעל הווריורס: "הייתי מוכן להרוג עכשיו את כל הסלטיקס"

לייקוב ליד אשתו של סטפן קרי

Joe Lacob on Celtics: ‘I want to kill them right now’

Despite the success, the Warriors’ three titles aren’t enough. “Boston was very important and those guys were very helpful. They’re friends to this day — not too close friends, though,” Lacob said. “I want to kill them right now, I’m going to be honest. I’m very competitive about this and I’m sure they are, too. It’s going to be a battle on the court and a little bit of a battle on the ownership level, too. We want to kill each other!

4. מסתבר שאורלנדו מג'יק עבדו על כולם עם הבחירה הראשונה שלהם בדראפט

יונתן ווסרמן מהבליצ'ר רפורט מדווח שאורלנדו מג'יק לא תכננה כלל לבחור בצ'ט הולמגרן בגלל משקלו (89 ק"ג) ביחס לגובהו (2.13 מ'), והם החליטו לבחור בג'ברי סמית' מאאובורן בבחירה הראשונה כמעט מהרגע שהם זכו בבחירה הראשונה.

לי ישנה שאלה לאורלנדו: מי שם קצוץ את מי אתם בוחרים ראשון? מה בלבול המוח הזה ישנה דבר מלבד מהפך די גדול בבחירות. במה זה יעזור לאורלנדו?

5. לוק וולטון קיבל את משרת עוזר המאמן של הקאבס

Walton, 42, spent his last two seasons as a player with the Cavs after the Los Angeles Lakers traded him to Cleveland in 2012. He will now serve as an assistant for the team under JB Bickerstaf.

6. כיצד הפך קוון לוני לריבאונדר שהמספרים האחרונים שמים אותו בכיתה של קרים עבדול ג'אבר, וריבאונדרים גדולים אחרים?

אם נאמין לבסטיב קאר אז ה-"כיצד" הוא Dejan Milojević

מיהו Dejan Milojević ?

Dejan Milojević (Serbian Cyrillic: Дејан Милојевић; born 15 April 1977) is a Serbian professional basketball coach and former player who currently serves as an assistant coach for Golden State Warriors of the National Basketball Association (NBA) as well as an assistant coach for the Serbian National Team

לפי בסקטבול רפרנס, לוני קטף 21.62% מכל הריבאונדים שהיו AVAILABLE בדקות שהוא שיחק בפלייאוף עד עתה. הוא שבר את המספרו של עבדול ג'אבר שהיה 21.59% ודנקן (21.38%). ווילט צ'מברליין קטף 21.74% אבל אז זה היה כדורסל אחר. בקיצור, בפלייאוף הזה הוא קוטף ריבאונדים כמו אגדות העבר. רק להזכיר שב-2018 אחוז הריבאונדים שלו היה 12.60, וב-2018 21.50.

הסיבה, כפי שקאר מעדיף לומר היא Milojević שהובא למפרץ לעבוד עם ג'יימס וייסמן, והנה לוני יצא המשתכר מכל העסק.

7. מייק ד'אנטוני מוביל ביתרון גדול במרוץ למאמן השרלוט הורנטס

https://bleacherreport.com/articles/10037274-latest-nba-offseason-intel-does-og-anunoby-want-out-of-toronto

8. סידרת הגמר הולכת VIRAL עם הכינוי "המקצוענים נגד נבחרת ה-JOES"

הנה למה: השתתפות השחקנים במשחקי הגמר של ה-NBA:

9. מי הלוזרים הגדולים של סידרת הגמר?

והמבין יבין

10. עם כל הגביעים והאליפויות של סטף קרי, הוא אף פעם לא זכה ב-FINALS MVP

דריימונד גרין מיד קפץ על העגלה: "בפיינלס שלנו עשו דאבל-טים על סטף פי 5-6-7 פעמים מאשר על דוראנט"

יש בזה משהו. דאבל טים עושים על שחקן המאיים גם בזריקה וגם בחדירה. על שחקן שהוא ג'אמפ-שוטר בעיקרו כדוראנט דאבל-טים לא יעזור אז מספיק ששחקן גבוה עם ניתור טוב ישמור עליו.

לדוראנט ישנה תשובה אחרת לחלוטין:

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
120 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Berch
1 ביוני 2022 7:18

אחלה מעורב על הבוקר
הופתעתי לראות את טרי קאמינגס ברשימה המכובדת….
🤣

שלהבת
Editor
1 ביוני 2022 7:26

מה הערך המוסף בלהביא עוזר מאמן כמו לוק? יאכל משכורת גדולה אבל מה המוטיבציה שלו לעבוד קשה אחרי שכבר ראה את הכל עם ג"ס והלייקרס. הווריורס מביאים עוזרים לא מוכרים כמו שכתבת אבל שעובדים OVERTIME

עידו גילרי
Admin
1 ביוני 2022 7:29
Reply to  שלהבת

קני אטקינסון לא מוכר? מייק בראון לא מוכר?
הרבה מאד מאמנים חוזרים כעוזרים זה די סטנדרטי ומאפשר להם בעתיד לקבל את המפתחות שוב (הנה תשאל את בראון)

שלהבת
Editor
1 ביוני 2022 7:43

אני שאלתי מה הערך עבור הקאבס. ברור שבשביל הפלוק זה כדאי

עידו גילרי
Admin
1 ביוני 2022 7:44
Reply to  שלהבת

כי הוא היה בכלל לא רע כעוזר מאמן והוא יודע קצת כדורסל פה ושם.

שלהבת
Editor
1 ביוני 2022 7:59

עוזר מאמן צריך לעבוד קשה. אתה רואה אותו טוחן?

עידו גילרי
Admin
1 ביוני 2022 8:00
Reply to  שלהבת

למה לא?

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
1 ביוני 2022 13:45
Reply to  שלהבת

כאילו כל עבודה שהוא בוחר בה היא אופציונלית לחלוטין עבורו מבחינה כלכלית עוד לפני שהתחיל בקריירת האימון. למה הוא אמור להיות עם פחות מוטיבציה עכשיו?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  שלהבת

חחחחחחחחחח אין ערך לקאבס

שלהבת
Editor
1 ביוני 2022 7:27

הקרב בין הבעלים, זה בדיוק מה שנגענו בו בשיחה!

https://hoops.co.il/?p=267508

יהלי אולמר
Editor
1 ביוני 2022 7:50

מצוין מנחם
לא יודע לאיזה גופים אתה מתייחס כ"כולם" אך סמית' היה הפייבוריט של אורלנדו מהרגע שכדורי הלוטרי הלכו לזכותם. הולמגרן כנראה ילך שני או שלישי, ואם סקרמנטו יקחו אותו בטעות בבחירה הרביעית, כחזון שמעון, הוא יצא פלופ. זה פשוט נועד להיות.
הדאבל טים על קרי בא מכיוון שהוא מושך את ההגנה אליו הרבה יותר מדוראנט. לפעמים אפילו 2 עליו זה לא מספיק כדי למנוע סל שלו והוא השתפר השנה בלשחרר כדור לחברים שישחקו ארבע על שלוש ואין טוב בזה מדריימונד.

אהרון שדה
Editor
1 ביוני 2022 7:54

תודה רבה מנחם
קשה להאמין שהאם וי פי לא יהיה קרי /טייטום
מצד שני היה עוד יותר קשה להאמין בכך ב 2015 אז דיברו בוודאות על קרי /לברון .
ואיגודאלה לקח .
רוצה לומר שאם ג.ס פייבוריטית ותנצל את הפייבוריטיות קרי יזכה אא"כ קליי ישתגע לגמרי

עגל
עגל
1 ביוני 2022 13:45

+1
יהיה מצחיק (או עצוב) אם וויגינס את פרס ה FMVP ע"ש איגואדלה

Dor
Dor
1 ביוני 2022 16:28

למרות שאני אוהב אותו ה FMVP של איגי היה בדיחה

עמיחי קטן
Admin
1 ביוני 2022 7:54

תודה מנחם.
דוראנט יצר שרשור משעשע בו מנסים להוכיח לו שהביאו על סטף הרבה יותר שמירות כפולות, והוא לא מקבל את זה.

עידו גילרי
Admin
1 ביוני 2022 7:55

גם לא כשהמאמן מהצד השני אומר את זה…

עמיחי קטן
Admin
1 ביוני 2022 8:15

מתי זה קרה?

עידו גילרי
Admin
1 ביוני 2022 8:17

לא בדיון עצמו כמובן…
(טיי לו בזמנו ציין שהטקטיקה שלהם הייתה לתקוף את קרי בדאבל טים.)

רפיקי
1 ביוני 2022 7:55

עדיף לדוראנט ללמוד צניעות.
בתרחיש סביר ביותר שבו הווריורס לוקחים אליפות והוא לא יזכה בעוד אחת ככוכב מוביל הוא הולך להזכר כטרמפיסט וטרול טוויטר.

MacLeod 1
MacLeod 1
1 ביוני 2022 16:45
Reply to  רפיקי

הם לקחו טרמפ עליו

Dipsy
Dipsy
1 ביוני 2022 8:05

יש לנו נטייה בסיסית ולא ממש ברורה להעדיף מישהו על מישהו אחר, באליפות זוכה קבוצה, דוראנט וקרי מזה משנה מי יותר מי פחות.. 2 ענקים ששיחקו ביחד.
ואם כבר אני חושב שבלי קליי הם לא זוכים באליפות, השחקן הכי לא מוערך בליגה

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
1 ביוני 2022 11:07
Reply to  Dipsy

גם בלי קארי הם לא היו זוכים באליפות.

DNA
DNA
1 ביוני 2022 15:58

גם בלי ריק בארי הם לא היו זוכים באליפות!!!

האווי לאסוף
האווי לאסוף
1 ביוני 2022 8:11

אני האחרון שירצה להשתיק אנשים, אבל אין אדם שהאמרה shut up and dribble מתאימה לו יותר מדוראנט.
תודה רבה על המעורב

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
1 ביוני 2022 8:44

יש שני סוגים של אנשים, כאלה שאוהבים לשמוע את הדברים של דוראנט וכאלה שלא שמעו את דוראנט מספיק

אשך טמיר המקורי
1 ביוני 2022 10:46

1+

עגל
עגל
1 ביוני 2022 13:47

+2

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
1 ביוני 2022 13:51
Reply to  עגל
thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
1 ביוני 2022 13:57
Reply to  עגל
Jonathan
Editor
1 ביוני 2022 9:14

תודה מנחם.
אני מוקיר לדוראנט את האליפויות+גמר שהוא הביא איתנו. שחקן ענק. אבל יש לו נטייה להתסבך עם האגו של עצמו.

אם קליי עושה גיים-סיקס קליי במשך כל המשחקים, או אם קוון לוני נותן גמר שלם עם נתוני ריבאונד של ביל ראסל (שלא קיבל MVP גמר כי עוד לא המציאו את זה בזמנו) – מצידי שהMVP גמר יילך אליהם. לסטף יש את הגדולה שלו גם בלי זה והיא גורמת לשחקנים אחרים, כמו דוראנט, להצליח.

מייק דאנטוני בהורנטס זה שילוב מעניין. איכשהו יש לי תחושה לא טובה לזה בשבילם – הם צריכים עוד קשיחות, ולאמלו הוא לא סטיב נאש או הארדן…

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
1 ביוני 2022 11:10
Reply to  Jonathan

דוראנט הצליח ללא קשר לקארי והוא כוכב על בפני עצמו והיה המצטיין של הלוחמים.

DNA
DNA
1 ביוני 2022 15:58

אם הם שיחקו באותה קבוצה אז איפ אפשר להגיד שהוא הצליח ללא קשר אליו!!!

yaniv
yaniv
1 ביוני 2022 11:13
Reply to  Jonathan

העניין שזה ממש לא נון אישו כמו שאתה מצייר את זה.בין אם מוצדק או לא מוצדק זה קוף שיושב על הגב של סטף ויושב לו חזק חזק בראש.
כבר באליפות האחרונה ראינו שזה כן דבר שהוא רוצה אבל אז ההבדלים היו כל כך גדולים שזה לא השפיע על התוצאה.הפעם זה עלול לפגוע בגולדן

Jonathan
Editor
1 ביוני 2022 11:19
Reply to  yaniv

דיברתי על הפרספקטיבה שלי – לי אישית לא אכפת למי זה יילך כל עוד האליפות תגיע.
כל עוד סטף לא יתחיל לעשות שטויות דרעק ממבה אז זה בסדר שהוא רוצה ושיהיה לו בהצלחה. רק שייזכור שבלי אליפות לא יהיה לו FMVP בכל מקרה.

golan
golan
1 ביוני 2022 11:52

אחלה מעורב, תודה.
דוראנט מרגיש חובה ליפול לכל בור תדמיתי שניתן ליפול בו ואם אין – הוא יחפור אחד. לך תתאמן במקום להיות ברשתות כל היום.
אם ג"ס יקחו אליפות – ה FMVP ילך לסטף גם אם מישהו אחר יהיה יותר יעיל. מקווה שהוא לא ישחק בשביל התואר – שימשיך לשחק בשביל לנצח כקבוצה וזה יבוא אליו. (במודע הוא בטוח לא ינסה לעשות שטויות, אבל הרצון יכול לגרום לו לקחת את הזריקה האחרונה סטייל באטלר)
למה להחתים מאמן כמו ד'אנטוני שלא הוביל אף קבוצה לשום מקום ממש לא ברור לי. בל אולי הם יודעים משהו שאני לא, ואלי יש לו צוות עוזרים תותחים בתחומי פיתוח שחקנים והגנה …

yaniv
yaniv
1 ביוני 2022 12:13
Reply to  golan

לא מסכים לגבי דאנטוני.נכון הוא כנראה לא מאמן שתביא בשביל לזכות באליפות אבל הוא היה אחלה מאמן לעונה סדירה.בכלל בול תחתיו יפרח ותכלס כל מה ששארלוט רוצה זה להגיע סוף סוף לפךיאוף ובשביל זה דאנטוני הוא אחלה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

מצוין מנחם, ברכות להורפורד, ולמילסאפ… אטלנטה מכככבת ברשימה.
.
ההערה על אורלנדו לא רק מצחיקה אלא גם מדויקת, אלא אם יתברר שהבחור הוא היורש של שאק/הווארד, ולא יודע להעריך את זה כרגע.

אשך טמיר המקורי
1 ביוני 2022 12:39

תודה דוק.
אני נשאר עם ההימור שלי מינואר – וויגינס FMVP
(https://hoops.co.il/?p=255622 תגובה 5)

yaniv
yaniv
1 ביוני 2022 12:52

פששש סחתיין השנה אשכרא כל הכוכבים הסתדרו לך.
רק חבל שלא שמת כסף,היית יוצא די עשיור מהעונה הזאת

גיא הירוק
Admin
1 ביוני 2022 12:55
Reply to  yaniv

המקום היחיד בו הטמיר שם שווה ערך לכסף זה על אייטון מסתפק בפחות מחוזה מקס…

אשך טמיר המקורי
1 ביוני 2022 13:16

נכון. אפילו אם אני מתפגר הגננת לא מקבלת כלום מהביטוח

עידו גילרי
Admin
1 ביוני 2022 13:17

never underestimate clean air.

אשך טמיר המקורי
1 ביוני 2022 13:55

אין לה סיכוי. 7+ כלבים שמפליצים ללא הרף.

אור
אור
1 ביוני 2022 14:22

🙂

עידו גילרי
Admin
1 ביוני 2022 16:46

רוח המנהיג וכו'…

yaniv
yaniv
1 ביוני 2022 13:18

תכלס עד עכשיו לא הבנתי את ההיגיון שלו לגבי אייטון.
אפרופו אייטון יש דבר אחד שאני לא מבין תנסה להסביר לי.
אייטון דרש חוזה מקס לחמש שנים,סארבר הסכים לתת לו רק ל4 שנים.
עברה שנה ואייטון כנראה יקבל מקס אצל קבוצה אחרת.מה שאני לא מצליח להבין זה הרי מקס בקבוצה אחרת זה פחות ממה שפיניקס יכולים להציע לו אז גם אם הוא משווה זה עדיין יוצא שהוא שילם לו פחות ממה שאייטון רצה.אז איזה סיבה יש לסארבר לא להשוות את ההצעה?

אשך טמיר המקורי
1 ביוני 2022 14:02
Reply to  yaniv

מאוד פשוט. כסף זה לא השיקול היחיד, לפעמים אנשים מעדיפים לקבל קצת פחות כדי להישאר במקום שנוח להם.
גם ככה אתה מולטי מיליונר.
אז לא עדיף להישאר במקום בטוח ומגונן עם סיכוי להצלחה קבוצתית? מקום שאתה מכיר, התפתחת בו ורוצה להישאר בו.
לעומת עוד כמה מיליונים שלא ישנו כלום בחור מסריח כמו דטרויט, לקבור את הקריירה שלך, ועם הסיכוי להיחשף כבלוף בתור פרנצ'ייז ומקס כשכל העיניים עליך?
מה יש לא להבין פה?

אור
אור
1 ביוני 2022 14:23

באותה מידה הוא יכול לנפח מספרים בקבוצה אחרת ולקבל מקס עד סוף הקריירה

yaniv
yaniv
1 ביוני 2022 15:00

אני יגיד לך איפה התזה שלך לא מסתדרת.
א.אתה החלטת שטוב לו והוא רוצה להישאר וזה על סמך מה?
בוא נלך רק על תיאוריה אחרת .אתה בחור צעיר חושב שאתה שחקן מצויין,מגיע לשלב שבו אתה אמור לקבל חוזה מקסימום,כולך בהיי טרילליי ופתאום אתה מקבל בוקס מהמעסיק שלך שאומר לך חביבי אתה נחמד והכל אבל מבחינתי אתה ממש אבל ממש לא השחקן שעליו אני בונה את העתיד שלי,אתה שחקן נחמד וטוב שיהיה חלק מהארגון שלנו אבל לא תהיה שחקן מוביל שלנו. לעומת כל מקום אחר בליגה שבא ואומר לך אני מחזיק ממך מאוד ומוכן לתת לך חוזה מקסימום בשביל להוכיח את זה.
ב. שוב אתה יוצא מנקודת הנחה שטוב לו ונוח לו התפקיד שהוא משמש בפיניקס,עכשיו אתה לא מחזיק מאיטון בכלל וחושב שבשביל מה שהוא נותן פיניקס מקום מושלם בשבילו אבל אני יוצא מנקודת הנחה שהוא מחזיק מעצמו קצת יותר וחושב שהוא צריך להיות העוגן של פיניקס ושעליו ישחקו וזה לא קורה.
עכשיותשלב את א' וב' ותגיד לי למה בחור צעיר שיכול לקבל מקסימום ולהיות שחקן שבונים עליו בתור העתיד של הארגון יעדיף לוותר על כמה מיליונים כהגדרתך,להישאר במקום שאומרים לו בריש גלי שהוא לא השחקן שבונים עליו את העתיד ושימשיך להיות רול פלייר?

אשך טמיר המקורי
1 ביוני 2022 15:01

קודם כל צריך להשיג את המספרים. לא ככ פשוט.
אחכ להוכיח שהם תורמים למשהו… כדי להמשיך לקבל.
ובינתיים לבזבז את הקריירה בקבוצה רעה.

yaniv
yaniv
1 ביוני 2022 15:12

שוב לא הבנתי מה זה להשיג מספרים? איזה מספרים הוא צריך להשיג אם כבר עכשיו במספרים שלו יהיו קבוצות שמוכנות לשלם לו מקס.
אחכ תורמים-תורמים או לא זה לא רלוונטי כי את החוזה הוא יקבל.
לבזבז קריירה בקבוצה רעה זה גם לא הבכרח-נתנו דוגמא דטריוט,כן אני יודע שגם את קייד אתה לא סובל אבל קבוצה שיש לה את איייטון,קייד +בחירת דראפט השנה זה בסיס מצויין להמשך ושלא נדבר על קבוצות אחרות,אטלנטה לשחק עם יאנג,יש דיבורים על דאלאס.
ושוב אם אייטון מחזיק מעצמו כוכב אז הוא יאמין שהוא כוכב ויילך למקום שגם נותן לו יותר כסף וגם מאמין בו שהוא כוכב.אם אייטון חושב כמוך שהוא לא כוכב ולא יהיה כוכב אז כן יהיה לו עדיף להישאר בפיניקס בחוזה מופחת אבל משום מה יש לי הרגשה שהוא חושב שהוא קצת יותר טוב מהקרדיט שאתה נותן לו

רפיקי
1 ביוני 2022 12:55

וויגנס?
כל עוד הווריורס מנצחים לא קריטי מי הmvp
אבל מול דאלאס סטף היה סביר במונחים שלו ווויגנס נתן את הסדרה הכי טובה בחיים שלו ועדיין סטף קיבל את הmvp.
לא רואה סיבה שזה ישתנה

אשך טמיר המקורי
1 ביוני 2022 13:14
Reply to  רפיקי

אני חושב שוויגינס יכול להעלות עוד הילוך, במיוחד אם הסמארטים והווייטים של בוסטון יצליחו להאט את הצלפים של גולדן ובראשם קארי.
ואז אולי זה יילך אליו

Jonathan
Editor
1 ביוני 2022 13:20

אולי אם הם יהיו כל כך מרוכזים בצלפים שויגינס יוכל לטייל לסל. אם הסלטיקס מפזרים את ההגנה שלהם סטף וקליי יעשו נקודות יותר בקלות ולויגינס יהיה קשה לחדור מול טייטום/ויליאמס/הורפורד.

רפיקי
1 ביוני 2022 13:52

הקייס של וויגנס הוא יותר הגנתי מהתקפי.
הבעייה שלא מול בראון ולא מול טייטום יש לו יתרון אתלטיות כמו שהיה לו מול לוקה, כך שאני לא רואה אותו מבריק בהגנה כמו בסדרה הקודמת.
בהתקפה הוא יכול להיות מעולה אבל אני לא רואה אותו מביא יותר ממשחק אחד של 30 נק' אם בכלל, ולסטף כנראה יהיו לפחות שניים שלושה כאלו.
..
אם כבר ללכת על mvp מפתיע אני הולך על פול, הוא כבר הראה שכשההגנה מתמקדת בסטף הוא יכול לתת מספרים של סופרסטאר

אשך טמיר המקורי
1 ביוני 2022 13:58
Reply to  רפיקי

גם פול יכול בהחלט להתפוצץ ולגנוב לסטף

Jonathan
Editor
1 ביוני 2022 14:24

כולם מחלקים את השלל…
הסלטיקס לא פראיירים, יש להם שחקני הגנה לשים על כל קלע של הווריירס, ובשביל לשמור על טייטום ויגינס ודריימונד ייצטרכו קלצ'ניקוב.
השאלה יכולה באותה המידה – האם ג'יילן בראון יצליח לגנוב FMVP?

אור
אור
1 ביוני 2022 14:35

מרכוס סמארט

yaniv
yaniv
1 ביוני 2022 16:02

אתה צודק יונתן,בוסטון תיקח את הסדרה זה ברור השאלה רק האם בשש או שבע.לדעתי זה יהיה ב6.
ולגבי השאלה שלך אז לא בצד השני אין בכלל שאלה זה אך ורק טייטום

Jonathan
Editor
1 ביוני 2022 18:00

יניב, אני מקווה שג"ס תיקח.
אבל זו משאלת לב, לא נבואה.

FAN
FAN
1 ביוני 2022 12:43

כריס פול גם ברח מהרשימה הזאת שנה שעברה כשהיה לו 123 הופעות בלי שום גמר

Pistons
Pistons
1 ביוני 2022 13:14

אני רק אזכיר שאחרי שגולדן הפסידו, דריימונד התקשר כמו ילדה קטנה לדוארנט, אז עדיף שישתוק.
יש כאן מישהו שבאמת חושבת שבסיטואציה הנוכחית הוא יהיה לטובת דוארנט? (ועוד כשקרי איתו בקבוצה)

yaniv
yaniv
1 ביוני 2022 13:20
Reply to  Pistons

כל אחד עושה את התפקיד שלו. מה שכן יש לי הרגשה שגולדן כבר מרגישים שהם זכו ושבוסטון לא תהווה מכשול בדרך לאליפות נוספת

etayef
etayef
1 ביוני 2022 13:23
Reply to  Pistons

דריימונד מגן על קרי גם כשהוא על המגרש. הוא ראה מה זה לשחק בלי כוכבים, והבין שעם ממוצע טריפל סינגל הוא לא יגיע רחוק. זה שווה לו כסף להיות כלב שמירה.
אם כל מי שהיו עושים עליו דאבל טים לא היה מקבל fmvp, כל השחקנים הגדולים היו בלי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  etayef

על כל הגדולים לא עשו דאבל טים חחח. לא שמרו עליהם כמו על סטף. זה לא שמירת לברון פה מגן 2 מטר ממנו נותנים לו לגלגל כדור 1 על 1 וצבע פתוח. הלו זה רמה אחרת אחרי סטף רודפים לשירותים

Pistons
Pistons
1 ביוני 2022 14:47
Reply to  etayef

יכול להיות שזה גם עניין של השכר שלו.
באופן כללי, שחקן יעדיף להגן על חבר שלו בקבוצה מאשר על מישהו שעזה את הקבוצה ולכן צריך לקחת את הדברים בעירבון מוגבל.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
1 ביוני 2022 13:23
Reply to  Pistons
etayef
etayef
1 ביוני 2022 13:26

אה, בסדר, ממש sawing circle…

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
1 ביוני 2022 13:28
Reply to  etayef

מה???

עגל
עגל
1 ביוני 2022 21:01

מאוד מעניין. אז חייתי על אגדה אורבנית?!
מצד שני, בהמשך הוא מרחיב ואומר – אח"כ נסעתי הביתה ובדרך התקשרתי לבוב מאיירס ואמרתי לו "היי, מה אנחנו צריכים לעשות כדי להשיג את קווין דוראנט?"
בתכלס זה אותו דבר, לא מהחניון אלא מהכביש.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
1 ביוני 2022 21:10
Reply to  עגל

לא ממש. הם היו ערוכים עם הקרקע כבר בשנה לפני בשביל לקלוט את דוראנט. זה יותר המשך של תכניות שכבר עשו הרבה זמן.

עמיחי קטן
Admin
1 ביוני 2022 21:12

מייקל תומפסון (אבא של קליי) במאי 2015
https://sports.walla.co.il/item/2850667

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
1 ביוני 2022 21:27

The signs were all there

עידו גילרי
Admin
1 ביוני 2022 21:29

לזכותך ייאמר שאתה טענת כל הזמן שזה מה שיקרה.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
1 ביוני 2022 21:30

רק מינואר כשדוראנט דיבר על מה הוא מחפש

עידו גילרי
Admin
1 ביוני 2022 21:42

close enough for me

עגל
עגל
1 ביוני 2022 21:46

זה כן ממש (כלומר זה בעצם אותו דבר).
האם גרין התקשר מהחניון בוכה או מהרכב מחייך זו שאלה של זוטות וסתם אנקדוטה, העניין שלשמו הוא זכה לכינוי קאפקייק הוא הנכונות והלהיטות שלו ושל ההנהלה לצרף אליהם כוכב בסדר גודל של דוראנט (בין אם פשוט לנצח יותר או ובין אם כדי להתגבר על ההר ששמו לברון).
המצקצקים אומרים שקבוצה מצליחה וגאה כמו ג"ס של התקופה היתה צריכה לוותר על הכבוד הזה בגלל איזשהם עקרונות נעלים יותר.
רק להסיר ספק, בעיני זה מגוחך – אם הייתי ג"ס הייתי גם הולך על זה, בעצם רץ על זה. אם אני התחרות של ג"ס אני אומר משהו בסגנון עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
🙂

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
1 ביוני 2022 21:58
Reply to  עגל

הנכונות קדמה בהרבה לגמר, כך שההפסד בו לא היה קשור לשאיפות שלהם לסגל הקבוצה בשנה הקרבה.
זה יותר סיימנו את העונה, היה סוף חרא, ממשיכים הלאה, בק טו ביזנס.

עגל
עגל
1 ביוני 2022 22:43
Reply to  עגל

אוקיי, מקבל.
זה רק אומר שגרין היה קאפקייק כבר שנה לפני כן. . .

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
1 ביוני 2022 23:47
Reply to  עגל

עוגתיות היא תלויית הגדרה. תצפה בקישור ב9.3.1 אם אתה מעוניין בפרספקטיבה של גרין ודוראנט על הקונספט.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
1 ביוני 2022 13:27
Reply to  Pistons

וכמו שגרין אמר בהמשך הדיבורים בנושא הנוכחי בטוויטר, כדאי לשמוע את כלל הדברים ולא רק את נסיונות ההטרלה שעושים מהם. (אולי זה יחסוך הצהרות מנותקות מהמציאות כמו שהבאת כאן.

etayef
etayef
1 ביוני 2022 13:24

*גם כשהוא לא על המגרש

עגל
עגל
1 ביוני 2022 13:52

אם ג"ס יקחו את הסדרה (סבירות די גבוהה) אני לא רואה תרחיש שסטף לא יקבל את ה FMVP.
גם אם הוא יסריח את הפרקט/יפצע לשני משחקים. ישנה דינמיקה בבחירות האלה שמבוססת על נראטיב, בגלל זה איגואדלה קיבל את התואר ובגלל זה סטף יקבל עכשיו.

רפיקי
1 ביוני 2022 13:57
Reply to  עגל

לא מסכים.
ב2018 קרי ודוראנט היו יחסית שקולים וכולם ציפו שסטף יקבל אחרי שפעמיים הוא היה קרוב.

עגל
עגל
1 ביוני 2022 14:16
Reply to  רפיקי

שקולים, אתה בטוח? דוראנט היה הכי טוב בפער לא קטן.

yaniv
yaniv
1 ביוני 2022 15:20
Reply to  עגל

לא מסכים,קרי לא קיבל את זה בגלל משחק אחד גרוע שהיה לו בסדרה לעומת דוראנט שהיה טוב בכל המשחקים

רפיקי
1 ביוני 2022 15:39
Reply to  עגל

דוראנט היה עם 28.10.7
קרי היה עם 27.6.6
לא פער גדול בכלל.

MacLeod 1
MacLeod 1
1 ביוני 2022 16:51
Reply to  רפיקי

מי שראה את המשחקים קלט למה ג"ס מנצחים… קארי לא היה קרוב אפילו,נתן מלא נקודות גארבג'. רק השלשה של דוראנט במשחק 3 שווה את ה fmvp

עגל
עגל
1 ביוני 2022 18:36
Reply to  רפיקי

זה פער לא קטן בכ"ח ואסיסטים.
בדקת את הטרו שוטינג/אפקטיבי?

עגל
עגל
1 ביוני 2022 18:41
Reply to  עגל

מצאתי את הנתונים הרלוונטיים:
https://www.basketball-reference.com/playoffs/2018-nba-finals-cavaliers-vs-warriors.html
ההבדל בטרו שוטינג הוא אדיר – 65% לעומת 55%, גם הדפנסיב והאופנסיב רייטינג לטובת דוראנט, ויש עוד.
בקיצור – המספרים מתאימים למה שראינו בעין.

עמיחי קטן
Admin
1 ביוני 2022 18:47
Reply to  עגל

האופנסיב ודיפנסיב רייטינג שם לא הכי אמין. האתר של הליגה טוב יותר לבדוק את זה. הפער לטובת דוראנט קיים גם שם. https://www.nba.com/stats/team/1610612744/players-advanced/?Season=2017-18&SeasonType=Playoffs&PORound=4&sort=OFF_RATING&dir=1

עגל
עגל
1 ביוני 2022 19:42
Reply to  עגל

למה לא אמין?
אתה שובר לי מוסכמות, כי התרגלתי ללכלת לשם.
ואיך יודעים מי יותר אמין (קשה להאמין שהליגה לא תהיה אמינה אבל לך תדע, WWE וכל זה . . .)

עידו גילרי
Admin
1 ביוני 2022 19:49
Reply to  עגל

זה לא ענין של אמינות הוא פשוט לא מייצג את מה שאנחנו קוראים לו דיפנסיב ואופנסיב רייטינג כי זה מטרום עידן הפליי ביי פליי.

עידו גילרי
Admin
1 ביוני 2022 19:50
Reply to  עגל

בקיצור הם לא מבוססי תוצאות און -אוף של השחקן.

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

דוראנט הוא דוגמא מעולה מעולם הכדורסל לאיך המדיה החברתית בעשור פלוס האחרון נתנה לקבוצות שוליים חסרות קול את היכולת לדבר ישירות עם האליטות, שכתוצאה מכך איבדו לחלוטין את הצפון.

shadow
shadow
1 ביוני 2022 18:49

גם התודעה עוברת אבולוציה.
אני בטוח שאלה שגילו את האש נכוו ממנה לא מעט פעמים עד שלמדו איך לשלוט בה לטובתם

John
1 ביוני 2022 15:17

אורלנדו יהיו מטומטמים להדליף לאדם הכי פופולרי במעגלי הדראפט את מי הם מתכוונים לקחת בבחירה 1, זאת, כאשר הם יכולים לקבל הצעות בהחלפת 1 מול 2. אלא אם כן הם יודעים ש-OKC רוצים את ג'אברי. ג'אברי בחירה מצויינת אך נקודת החולשה שלו היא שהוא צריך פליימייקר טוב לידו. המג'יק לא ממש יכולים לספק לו אחד כזה (פולץ אולי?). בקיצור עוד נשמע המון הצהרות והדלפות שנועדו לעניין אחד, לקבל את השחקן שאתה רוצה + נכס.
.
לוני מצויין בפלייאוף, אך להשוות מספר משחקים מצומצם לממוצע קריירה של אחרים זה בעייתי. למשל רודמן בפלייאוף 96 שאב 24.5% מהריב' של קבוצתו בזמן ששיחק. לוני מרשים עם % 21.2 אך אם מפרקים את זה מקבלים את התמונה הבאה: מול דנבר ויוקיץ' הוא היה עם 19.42%, מול ממפיס 20.79 ומול דאלאס עם הגבוהים המוגבלים שלה 22.35. אין ספק שאלו מספרים נהדרים אבל הייתי נזהר מלהקיש מהם על הסדרה מול בוסטון עם סוללת גבוהים מאוד פיזית, ניידת ואנרגטית.
.
אין ספק שלהורפורד מגיע להניף את הגביע. הסיכויים שלו מעולם לא היו טובים יותר. הסלטיקס הולכת לנצח את הסדרה מכיוון שהפלייאוף הזה אפשר פיזיות חסרת תקדים. הווריורס היו במיטבם בקרבות טקטיים כמו מול דאלאס. מול ממפיס, קבוצה עם חיסרון ברור בכישרון זה קרטע ויכל ללכת לכל מיני כיוונים. בוסטון, היא ממפיס על סטרואידים. השופטים הולכים לאפשר הכול, בדיוק כמו ב-2016. תפיסות של חולצות, פלופים, מרפקים וכו'. טייטום יוציא את וויגינס עם עבירות מהר מאוד. הקהל צמא לדם ודם הוא יקבל.

צחי
צחי
1 ביוני 2022 16:36
Reply to  John

איזו תשובה מגעילה!
זה סגנון המשחק שאתה מייחל לראות? משחק אלים ותוקפני שקרוב יותר לאגרוף ו-mma מאשר לכדורסל?
אם כל האוהדים של בוסטון חושבים כמוך זו ממש בושה.

אולי שסמארט יפעל מתחילת המשחק לפצוע את קרי כפי שעשה בחודש מרץ ושמיד אחר כך ירוץ להרוס את הקריירה של פול.

(חברים אני כבר חודשיים מנסה להתגבר על קשיי התחברות, ללא הצלחה עד עכשיו. כבר אמרתי בעבר שלדעתי עניין הסיסמאות פגמו באתר. אבל מבין שאני בדעת מיעוט)
אגב – כדור הרעם לשעבר.

יאללה גולדן, ללא מורא, בכל הכוח לאליפות רביעית!

John
1 ביוני 2022 17:57
Reply to  צחי

1. לא אוהד בוסטון בכלל. הרבה יותר סימפטי לג"ס. אבל כן סמפטי לאל הורפורד
2. אני לא מייחל את הסגנון, אך הפלייאוף הזה מאפשר למגנים פיזיות לא קטנה. זו המציאות. נראה כמה תפיסות חולצות או מרפקים קטנים יישרקו במשחק 1. לפי זה נבין את הכיוון.

עגל
עגל
1 ביוני 2022 18:22
Reply to  John

תשובה לה מגעילה בכלל, ג'וני ציין עובדה (לדעתו. אני די מסכים עם זה).
.
שאלה – למה 24% מהכ"ח ששחקן שואב זה הרבה? במבט שיטחי זה לא נראה הרבה כי משחקים 5 שחקנים וזה אומר 20% מהכ"ח מגיעים לכל שחקן. ועוד יש לקחת בחשבון שלפאואר פורוורד או סנטר יותר קל לקחת כ"ח.
הייתי חושב שרודמן לקח 30% או משהו קרוב לזה.
אני מבין שזה קשור גם לכמה דקות כל אחד משחק וזה אמור להסביר את הפער.
כדי לנטרל את ההשפעה של הרכבים ומצ'אפים יותר חשוב לדעת כמה אחוזים מהכ"ח נופלים לידיים של שחקן באותן דקות שהוא היה על הפרקט.

עמיחי קטן
Admin
1 ביוני 2022 18:35
Reply to  עגל

יש 10 שחקנים על הפרקט

עגל
עגל
1 ביוני 2022 18:47

אתה מתייחס למספר שג'וני ציין?
צריך להיזהר בדברים האלה, או לציין יותר בצורה מדויקת – אם שחקן לוקח נניח 20% מהכ"ח, זה מתוך 10 שחקנים? אם כן אז זה הרבה בהחלט! ועדיין, לשחקני ההתקפה, מעצם מיקומם, ישנה נחיתות. אני מניח שהמדד מערבב בין כ"ח בהגנה ובהתקפה (כי אחרת זה לא הוגן למתקיפים, וצריך לציין מדד נפרד להתקפה ומדד להגנה).
ולכן, המדד המערבב בין הגנה להתקפה תלוי במספר ההתקפות שהיו לכל קבוצה, דבר שמושפע מאיבודים, חטיפות וכיו"ב ודבר זה מקשה על השוואה בין שני שחקנים בקבוצות שונות ובתקופות שונות..
אני מקווה שהבנת מה שהתכוונתי לומר.

עמיחי קטן
Admin
1 ביוני 2022 18:53
Reply to  עגל

כן. הנתון הזה מודד כמה אחוז מהריבאונדים לקח שחקן X בזמן שהוא היה על הפרקט (למשל – במשחק שבו לוני לקח 22 ריבאונדים נגד ממפיס הוא היה עם 23.4% – 22.9% בהתקפה ו-23.9% בהגנה, שזה 22 מתוך 94 בסך הכל, 11 מתוך 48 כשגולדן סטייט תוקפים ו-11 מתוך 46 כשממפיס תוקפים)

עגל
עגל
1 ביוני 2022 19:44

תודה על ההבהרה.
בקיצור זה לא מדד טוב, כי הוא מערבב בין הגנה להתקפה. עדיף להסתכל בנפרד ולבחון לאור התפקיד של השחקן בהרכבים בהם הוא משחק.

עמיחי קטן
Admin
1 ביוני 2022 19:51
Reply to  עגל

זה מדד שמכסה מעולה את המושג "ריבאונד". אם אתה רוצה ללכת לכל אחד מהם בנפרד, יש לך את האפשרות לבדוק בנפרד ריבאונד הגנה והתקפה.

עמיחי קטן
Admin
1 ביוני 2022 18:35
Reply to  עגל

וזה חישוב רק מתי שהשחקן היה על הפרקט

עידו גילרי
Admin
1 ביוני 2022 18:57

הערכה (אם לוקחים את הנתון בבסקטבול רפרנס).

עמיחי קטן
Admin
1 ביוני 2022 18:58

תודה. בדוגמה שלי לקחתי מהאתר של הליגה

עידו גילרי
Admin
1 ביוני 2022 19:04

כן זה ברור (ציינת גם מספרים מפורשים) – הדגשתי בנוגע לרודמן.

shadow
shadow
1 ביוני 2022 18:45
Reply to  John

לא נראה לי שחסר כישרון בממפיס היה חסר שם נסיון

Don
Don
1 ביוני 2022 15:21

מי שיקבל את הFMVP זה טייטום.
ובוסטון תנצח.
ןתישכחו מוויגינס, פול וכל שאר הליצנים של גולדן סטייט, שכולם הולכים להעלם בפיינל כי בוסטון יחנקו אותם לגמרי.
מהצד השני מי שיתן סידרה גדולה זה הורפורד וווייט.
מישהו אמר פה שהכל תלוי בקליי? זה כל כך נכון ואנשים לא מבינים כמה שהשחקן הזה לא מוערך והוא משנה משחק.
אז קליי בצד אחד, הורפורד ווייט מצד שני.
בוסטון תיקח לדעתי.
או שלא 🙂

Don
Don
1 ביוני 2022 15:24
Reply to  Don

וכל מה שאנו רוצים זה מתח וסדרה ארוכה ומעניינת.
ואני בסדרה אוהד את הסלטיקס אבל ממש לא שונא את הלוחמים וארצה לראות שיש קבוצה שמאד מקשה עליהם כי עד עכשיו הם כל כך טיילו לגמר.
ושהטוב ינצח.
ועדיף לדוראנט שיסתום את הפה מהיום. אצלי הוא גמר לתמיד אחרי הסדרה מול בוסטון.

Yinon Yavor
Editor
1 ביוני 2022 15:46

מילוייביץ היה יופי של סנטר באירופה. שחקן עם הרבה סקילס ויסודות חזקים ויציבים

MacLeod 1
MacLeod 1
1 ביוני 2022 16:54

תודה על המעורב, חריף כרגיל

רפיקי
1 ביוני 2022 17:45

אני מסכים שדוראנט היה יותר טוב בסדרה הזו.
רק מציין שהפער לא היה גדול, ודוראנט קיבל את מה שהגיע לו.
זה מכחיש את התיאוריה של הנראטיב

The Pro
The Pro
1 ביוני 2022 22:49

מעורבב נחמד.
מי שעוקב המשחק הכי טוב של אל הורפוד היה כשיאניס ניסה להטפל אליו,
השחקן הזה מוכשר אבל צריך לקבל כאפה כדי לתת את התפוקה שלו וכאן גם התפקיד של המאמן.

קווין דורנט הוא שחקן שהקריב את ה-ACL והקריירה שלו בגלל סטיב קר והמערכת של גולדן סטייט.
כפיות הטובה של אחד כמו גרין היא פשוט מבחילה מאותו אחד שהתחנן אליו לחתום אצלהם באותו קיץ.
מבחינת כדורסל אין בכלל שאלה שקווין היה השחקן הכי חשוב במערך של הסופרטים.

ירון, החלום
ירון, החלום
2 ביוני 2022 4:45

בס"ד
תודה מנחם על מעורב מצויין.
אורלנדו, קבוצה לא מעניינת לפחות כרגע.
דוראנט, לפעמים מתנהג כמו ילד קטן.
סלטיקס ווריורס, מקוה לסדרה צמודה ואיכותית.